Opis stanowiska:

- świadczenie pierwszej linii wsparcia technicznego helpdesk (kontakt z pracownikami,   rozwiązywanie problemów);
- instalacja i rekonfiguracja oprogramowania;
- koordynacja modernizacji infrastruktury teleinformatycznej;
- obsługa multimedialna sal dydaktycznych – projektory multimedialne, ekrany.

Wymagania:

- wykształcenie co najmniej średnie o profilu informatycznym;
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office;
- bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows;
- podstawowa znajomość technologii sieciowych i konfiguracji sieci;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność;
- znajomość zasad funkcjonowania usług katalogowych Active Directory oraz znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem;

Oferujemy:

- stałą umowę o pracę;
- stabilność zatrudnienia;
- możliwość rozwoju osobistego;
- pracę w młodym zespole, bardzo dobrą atmosferę;
- 13-ta pensja oraz rozbudowany fundusz świadczeń socjalnych dla pracowników.

Prosimy określić wysokość oczekiwanego wynagrodzenia.

Forma kontaktu:

Aplikację (CV z dokładnym opisem doświadczenia, bez listu motywacyjnego) prosimy przesyłać do 31 sierpnia 2019 na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z nazwą stanowiska w temacie.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych (Polityka prywatności) znajduje się na stronie internetowej Akademii Morskiej w Szczecinie  www.am.szczecin.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Akademię Morską w Szczecinie z siedzibą przy ul. Wały Chrobrego 1-2 zgodnie z ustawą dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z dnia 2016 poz. 922)".